סדנת הפרזנטציה – איך להעביר מסר מול קהל
ניתן ללמוד ולשפר את מיומנויות הפרזנטציה ,לעניין, להעביר את המסר בצורה חוויתית ומעניינת. על המציג למצוא את הערך שמחבר אותנו לקהל , לעבד את הסיפור , לבנות אותו ולהפוך אותו לפרזנטציה/הרצאה מול קהל בעזרת מסרים מדוייקים. פרזנטציה אפקטיבית ומעניינת שתעזור לצוות שלך לעמוד מול ולממש את הפוטנציאל בפני אנשים.
אופן הצגת הרעיון הוא זה שקובע לפעמים, האם הצלחת להשפיע! המנהלים בארגון וגם העובדים שמעבירים את ההדרכות לעובדים הבאים, אנשי מכירות, מגייסים, עובדים שעומדים פקדמת הארגון מול הלקוחות, הספקים וההנהלה. גם כשאנחנו 1 על 1 – אנחנו מעבירים מסר.
שגרירים ברשת חברתית – העובדים כיחצ"נים
חשיפה רבה יותר למקום העבודה והשרות שניתן בו. משיכת לקוחות חדשים. הגדלת רווחי החברה ללא תקציבי פרסום נוספים. נשמע טב? וגם אפשרי.
העובדים הם השגרירים של העסק אותו הם מייצגים. בהרצאה ננתח את האפשרויות הטמונות במשיכת לקוחות פוטנציאלים דרך הפוסטים שהעובדים שלכם מעלים לרשת.
נבין איך העובדים יכולים להיות השליחים שלנו בעידן הדיגיטלי
מהן ההזדמנויות בהם העובדים הם השליחים של מקום העבודה ברשת
ואיך ניתן לעודד ולרתום אותם למטרה המשותפת דרך הרשת.
ניצחנו (איך תהפכו את העובדים שלכם לאנשי מכירות מצויינים )
האם הנציגים שלכם מקשיבים ללקוח? האם הלקוחות שלכם חוזרים שוב ושוב? בהרצאה נבחן מהו השיווק היצירתי ואיך מבינים ומתאימים את המוצרים הנכונים ללקוחות שלכם.
האם נוכל לעזור ללקוחותינו לבחור נכון ולצרוך מוצרים ושרותים נוספים של הארגון.
האם אפשר לעשות שיווק מתוך מוטיבציה, רצון להשפיע, לדעת להתעניין ולהציע בכיף בלי להתבייש.
לדעת לתת מענה מדוייק ולמכור יותר, בקלות וביעילות .
בהרצאה נבחן שיטות מכירות ושיטות לתקצירי שיחה מדוייקים שעוזרים לתת מענה ללקוחות שממליצים, רוכשים וגם חוזרים.
ניתן להזמין כהרצאה וכסדנה או קורס .
לפרטים נוספים,שמות ממליצים והצעת מחיר: אנסטסיה אופק 050-7387650
או צרו קשר:
לדבר את שפת הלקוח – שירות לקוחות \ שימור לקוחות \ שיפור יחסים בין אישיים
ההון האנושי- העובד, איכות העובדים, איכות השרות גורמת לחברות לקום וליפול. חברות משקיעות תקציבי פרסום ענקיים, והלקוחות אפילו מגיעים. כשהיחס שהם מקבלים הוא יחס לא מקצועי, אז הלקוח לא רוכש, או אפילו אם כן, הוא כבר לא חוזר.
ממה בנוי השרות הטוב הזה? מהו הגורם האנושי ואיך ניתן להשפיע על התוצאות. בהרצאה או בסדנה נתמקד בתחום מיומנויות רכות, ערכים של שרותיות, אכפתיות, הקשבה, הבנת הלקוח ואיך לשמר לאורך זמן את המערכת היחסים אשר נוצרת בפגישות הפרונטליות או הטלפוניות. איך לשמר לאורך זמן את המערכת היחסים אשר נוצרת בפגישות הפרונטליות או הטלפוניות.
אנסטסיה מעבירה את הצופים חוויה מחברת לערכים של מתן שירות במגוון ההיבטים שבו ובכך גורמת לארגון להיות ארגון מדורג ברמת שרות גבוהה יותר ולשמור על לקוחותיו לאורך זמן ועם חיוך.
מבין הנושאים:
- לדבר את שפת הלקוחות
- לתת שירות אדיב וסובלני
- לתת את מלוא תשומת הלב
- לתת פתרונות יצירתיים בהתאם לצורך
- שירות מחייך – לקוח מרוצה
- טיפול בהתנגדויות
- להשפיע כפרט על יצירת אווירה נעימה לכלל
- שימור לקוח לאורח זמן
- הצלחה ארגונית תלויה בך
- ההבדל בין השרות\השיווק הפרונטלי לשרות\שיווק טלפוני
- מכירות פרונטליות וטלפוניות – הדרך להגיע לתוצאות סלולה במנטליות של העובדים
- ועוד נושאים, בהתאם לאתגרי הארגון
הרצאת השראה על אופטימיות וקידום מטרות ויעדים בחיים ובעבודה
איך מתמודדים עם שינויים תוך כדי הסתכלות חיובית ואופטימית על החיים. איך המשמעות שלנו באה לידי ביטוי בחיינו ובחיי האנשים הסובבים אותנו. איך לוקחים אחראיות ומתקדמים בתחום הקריירה במקביל לניהול חיי משפחה וילדים וגם נהנים מזה.
הרצאה הזאת נועדה לתת השראה, תקווה ואמונה שניתן לצאת מכל מצב, שהשעורים שאנחנו עוברים בחיים נועדו לאפשר לנו לצמוח, שהרבה מאוד תלוי בדרך בה אנחנו חושבים או מדברים. הרצאה שהיא השראה
ההרצאה מתאימה בעיקר לאנשים שזקוקים ליותר שמחה, אופטימיות, ומצב רוח טוב בחיים שלהם.
כל ההרצאות מותאמות בהתאם לאופי הקהל והצורך המדוייק.
אנסטסיה אופק
מרצה, מעבירה קורסים וסדנאות למרצים, קהל הרחב וארגונים. מגיעה מעולמות הניהול וההדרכה. בשנים האחרונות, ייזמית, מפיקה, בעלים והמנכלית של "אצלי חוויה עם ערך" המספקת פתרונות הדרכה ורווחה לחברות וארגונים. מכירה לעומק את צורכי הקהל הרחב וקהל הארגונים המתמודדים היום עם מגמות ושינויים של העולם הדיגיטלי המתחדש בקצב מסחרר, סוגים שונים של עובדים עם צרכים שונים.
השכלה גבוהה וקורסים:
BA בכלכלה וניהול האוניברסיטה הפתוחה -תוך כדי עבודה במשרה מלאה ואימהות.
עשרות קורסים מקצועיים בניהול , מיומניות רכות, מחשבים, איסור הלבנת הון, בטחון ובטיחות, ועוד.
לומודי ייזמות, גוגל, רשתות חברתיות
קורסים ותוכניות למרצים נוכחה במאות הרצאות , למדה מטודולוגיות אותם מיישמת בהרצאותיה ומלמדת גם מרצים נוספים לפעול על פי עקרונות אלו.
לפרטים נוספים,שמות ממליצים והצעת מחיר:
אנסטסיה אופק
050-7387650
או צרו קשר:
המלצות ופידבקים
אנסטסיה היקרה, אתמול העברת לקהילת מכללת יוזמות הרצאת תוכן :"ממאמן למרצה מבוקש: בהרצאה נתת לבוגרים/מטפלים וסטודנטים של יוזמות כלים והדרכה למיתוג שלנו בעולם ההרצאות . הרצאה מרתקת,מקצועית עם טיפים פרקטיים שיכולים להפוך כל אחד למרצה מבוקש שנותן ערך אמיתי לעולם מצד אחד ומוערך כספית מצד שני. האנרגיות שלך, הידע שלך, והמקצועיות שלך הפכו את ההרצאה לחוויה לימודית נדירה. תודה על ההרצאה מכל הלב
סמדר ויפעת היקרות
סדנת הפרזנטציה עם אנסטסיה הסתיימה בטעם נפלא של עוד. זו הייתה סדנה בונה מעצימה מלאת עצות הבנות וישומים. אני חושבת שכל אחת מהמשתתפות תעשה עבודה טובה ונכונה ועם הזמן והנסיון המפגשים האלה ילכו וישתפרו. קבלנו כלים כיצד לבנות פרזנטציה. לעמוד בפני קהל ,לערב את הקהל, ליצור קשר מרתק עם הקהל ואני חושבת שאנו מוכנות לדרך. מכאן אנו יוצאות לדרך. אנא ידעו את איריס בן מוחא שתתן לנו אות להתחלה.
תודה וסוף שבוע טוב ומבורך .
💋 מכולנו💋❣️אילנה כספי הטלויזיה הקהילתית רמת גן
המצגת היתה מקצועית וממוקדת ומהסרים בה היו ברורים ומדוייקים . היה ברור לכולם כי הלקוח חשוב ויש להתמקד בו ברמת שיחה ברמת הדרכה וברמת משובים צריכה להתחיל ולהסתיים בנקודת מבט של הלקוח . מפה מתחילה העבודה שלי ושל הצוותים שלי
בברכה, אסף צמח מנהל ארצי מוקדי קשרי לקוחות. אגף שיווק | הנהלה ראשית | שירותי בריאות כללית
אנסטסיה את מלכה! רואים שאת אוהבת את מה שאת עושה. באיזה להט את מעבירה לנו את הידע שלך . תבורכי
מלכי גוטמן , מרצה, סופרת
למספרי טלפון של הממליצים והמלצות נוספות
לפרטים נוספים, שמות ממליצים והצעת מחיר:
אנסטסיה אופק 050-7387650
או צרו קשר: