י.קורן – סודות ההשפעה והשכנוע
תת-מודע – המדריך למשתמש
• מה זה תת-מודע ואיך הוא עובד?
• האם אפשר לסמוך על תת-המודע שלנו?
• האם אנחנו יכולים ״לתכנת״ את תת-המודע שלנו? …ושל אחרים?
• האם אפשר להשתמש בתת המודע כדי להשפיע ולשכנע אנשים אחרים?
• נלמד שאין כזה דבר ״אני בטוח״, אני זוכר״, ״אני יודע״ – ונתנסה בחוויות תעתועי תת-מודע.
• איך אפשר להשתמש בטכניקות שליטה בתת-מודע כדי להגשים את המטרות שלנו – אישיות ועסקיות.
• מדוע אנחנו כל כך בטוחים במשהו …גם כשאנחנו טועים?
• האם יכול להיות שאנחנו זוכרים דברים שמעולם לא קרו?
• ועוד.
הרצאה מרתקת וקלילה בה נלמד מהו התת-מודע, מהן התכונות המיוחדות שלו ואיך להשתמש בהן בחיי היום-יום שלנו – כדי לנהל תקשורת משפיעה עם כל מי שסביבנו. ועוד עובדות מפתיעות שלא הכרתם על התת-מודע שלכם.
הרצאה חווייתית – קלילה, מרתקת ומהנה, מלווה בהדגמות ובהפעלה של הקהל …ושל תת המודע שלו.
נושאים: תת-מודע, תקשורת משפיעה, מוח, זיכרון, שכנוע, השפעה, NLP
אורך ההרצאה 1.5 שעות
6 עקרונות השכנוע האוניברסליים – לתקשורת משפיעה מנצחת
• מה גורם לנו להגיד כן לאנשים מסוימים – ולא לאחרים?
• מה אותם אנשים עושים – שהם מצליחים לשכנע אותנו יותר בקלות?
• האם יש שיטה וחוקיות לשכנוע ולהשפעה?
• איך אני אגרום בקלות ליותר אנשים להסכים איתי, לקבל את דעתי ולסמוך עלי?
• איך גם אני אוכל לדעת להשפיע ולשכנע לקוחות, קולגות, עובדים וחברים?
מחקרים מדעיים מוכיחים שיש שישה עקרונות מדעיים לשכנוע. שישה עקרונות אוניברסליים, שמי ששולט בהם – שולט באומנות השכנוע.
כל הנושא ״המסתורי והסודי״ של השכנוע, ההשפעה והתת-מודע – הפך למדעי ומדויק. הוא הפך לברור ופשוט – עם חוקיות ברורה ועם ״הוראות הפעלה״ מדויקות וקלות ללמידה וליישום.
בהרצאה ״ששת עקרונות השכנוע האוניברסליים״ נלמד את העקרונות האלה, ויותר חשוב – נלמד להשתמש בהם בחיי היומיום, כדי להפוך את התקשורת שלנו לתקשורת משפיעה ומקרבת.
נושאים: שכנוע, השפעה, תקשורת משפיעה, תת-מודע, פסיכולוגיה, NLP
אורך ההרצאה – 1.5 שעות
איך לשכנע כל–אחד?
ארגז כלים עשיר ומגוון, מלא בכלי עבודה יעילים להשפעה ושכנוע. מה גורם לנו לשנות את דעתנו?
מהם ה"כפתורים" שאם נלחץ עליהם נצליח לשכנע אנשים?
האם יש חוקים, כללים וכלים להשפיע על אנשים ולגרום להם להסכים איתנו?
בהרצאה "איך לשכנע כל אחד" יסביר י' קורן – פרסומאי ומומחה להשפעה ושכנוע – מהם כלי ההשפעה והשכנוע בעזרתם אפשר לשכנע כל אחד כמעט – לעשות כל דבר כמעט. איך מצליחים פוליטיקאים, אנשי מכירות, אשפי תעמולה, אומני אשליות, קופירייטרים, מהפנטים, ופרסומאים לשנות את דעתנו? מה הסודות שלהם? מהם הכלים בהם הם משתמשים? מה הם יודעים, שגורם לנו להשתכנע, להאמין בהם, לשנות את דעתנו, ולאפשר להם להשפיע על ההתנהגות שלנו, המחשבות שלנו, והאמונות שלנו?
ההרצאה מלמדת מגוון כלים בתורת השכנוע, מדיסציפלינות שונות: שפת גוף, שיווק, פסיכולוגיה התנהגותית, מניפולציות מילוליות, פרסום, NLP, לוחמה פסיכולוגית (ל"פ), ועוד…
ההרצאה מיועדת לכל מי שרוצה לדעת למה ואיך אנחנו מושפעים ומשתכנעים, ולכל מי שרוצה לקבל "טעימה" של שיטות וכלים – לשכנע אחרים. ההרצאה מלמדת מספר טכניקות וכלים לשכנוע והשפעה, אותם אפשר ליישם מיידית, כבר בסיום ההרצאה.
תקשורת בין אישית תת-הכרתית
– איך לגרום בקלות לכל אחד להתחבר אלינו ולחבב אותנו
• איך להתחבר לכל אחד – תוך שניות – בצורה העמוקה ביותר, באמצעות תת-המודע.
• איך להשאיר רושם ראשוני חיובי ועוצמתי
• איך להעצים את הכריזמה והקסם האישי (גם אם נדמה לנו שאין לנו כל-כך…)
• איך לגרום לאנשים לרצות להקשיב לנו, ולהיות בחברתנו
• איך לבנות באופן יזום ״כימיה״ ו״קליק״ עם כל אחד
• איך לגרום לאנשים לחבב אותנו
כולם יודעים ש״אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשון״, וגם ש״רושם ראשון – לא מת לעולם״. אבל רובנו חושבים שרושם ראשון תלוי ב״קסם אישי״ או ב״כריזמה״ ו-״או שיש לך את זה או שאין לך״. זו כמובן טעות…
״קסם אישי״ (״ראפור״ בשפה המקצועית) הוא למעשה אוסף של התנהגויות שמשפיעות על התת-מודע של מי שמולנו – וגורם לו לחבב אותנו, להתחבר אלינו ולסמוך עלינו. את ההתנהגויות אלה אפשר – בקלות – ללמוד ולסגל.
בהרצאה נלמד איך להתחבר לכל אחד במספר צעדים פשוטים ומהירים. איך להשתמש בשפת הגוף שלנו ושל מי שמולנו, איך ליצור איתו קשר ב״ערוצים הפתוחים״ שלו, איך להתאים את המסרים שלנו למבנה תת-המודע שלו.
נלמד איך לגרום לאנשים להרגיש טוב ונעים בחברתנו, לרצות בקרבתנו, להקשיב לנו בסקרנות ובעניין – ולהרגיש תוך דקות ספורות שנוצר בינינו ״קליק״ ושיש בינינו כימיה מיוחדת.
נושאים: תקשורת משפיעה, תת-מודע, שפת גוף, ראפור, כימיה בין אישית, NLP
אורך ההרצאה – 1.5 שעות
פרסומות – עבודה בעיניים?
מסרים תת הכרתיים בפרסום – וכל שאר הטריקים הסודיים של הפרסומאים, שמשכנעים אותנו לקנות.
הרצאה חווייתית מרתקת ומשעשעת, על מניפולציות וטריקים בהם משתמשים פרסומאים כדי להשפיע ולשכנע, בליווי דוגמאות אמיתיות.
באילו מניפולציות ושיטות נסתרות משתמשים הפרסומאים כדי לשכנע אותנו לקנות, ולמה (כמעט) הכל מתקשר בסוף לסקס?
אם חשבתם שאתם מחליטים מה לקנות, מתי וכמה …תחשבו שוב.
• למה ליד כל מכונית בתערוכה, עומדת דוגמנית חתיכה?
• איך מצפינים מסרים סמויים, שגורמים לנו להיות רעבים וצמאים – בסרטי קולנוע?
• איך מכפילים מכירות של מסטיקים באמצעות תמונה אחת? ושל כדורים נגד כאב ראש?
• ״מסרים סמויים״ – מה מיתוס ומה אמת?
• קולגייט, אורביט, קוקה-קולה, אמזון, פדקס, גוגל, שוופס וכל החברות הגדולות – איך הן ״משחקות״ לנו במוח? מה הם יודעות שאנחנו לא?
הרצאת חובה – בליווי דוגמאות וסרטונים – לכל מי שמושפע מפרסום, ובעיקר – למי שחושב שהוא אינו מושפע. אחרי ההרצאה הזו כבר לא תרשו לאף אחד "לשחק" לכם במוח.
נושאים: פרסום, שיווק, תת-הכרה, תת-מודע, פרסום סמוי,
אורך ההרצאה 1.5 שעות. ההרצאה מגיל 18 ומעלה.
להיות מנהל מעצים ומשפיע
"להיות מנהל מעצים ומשפיע" היא סדנה ייחודית, בת 3 מפגשים בני שעתיים וחצי כל אחד, המיועדת למנהלים בכירים ומנהלי ביניים. מטרת הסדנה היא, להעניק למנהלים כלים מתקדמים ויעילים, לניהול אפקטיבי, מבוסס תקשורת מיטבית ומקדמת – מול עובדים, קולגות, ומול הסביבה המקצועית כולה. הטכניקות והכלים המועברים בסדנה הם מעולמות ה-NLP, הפסיכולוגיה החברתית וההתנהגותית, שפת הגוף והתקשורת המילולית והבלתי מילולית לשכנוע והשפעה.
לפרטים נוספים והצעת מחיר:
אנסטסיה אופק 050-7387650
או צרו קשר:
קורסים וסדנאות
סדנה חדשנית לעמידה ודיבור מול קהל
הסדנה לעמידה ודיבור מול קהל היא סדנה פרונטאלית ומעשית, בה נלמד צעד-אחר-צעד, כיצד לעמוד ולדבר מול קהל, בביטחון, בהנאה ובאופן שישאיר את הרושם הנכון.
במהלך הסדנה אעניק למשתתפים כלים מתקדמים ואגלה כמה סודות שמורים מעולמות תוכן מגוונים, ביניהם: עולם השיווק, הפרסום, ה-NLP, הפסיכולוגיה ההתנהגותית ועוד, שיעזרו לך לכבוש כל במה.
במהלך הסדנה נתרגל טכניקות וכלים לעמידה מרשימה ומוצלחת מול קהל, דיבור בביטחון, שימוש בקול, בשפת גוף, ובעוד מגוון כלים גדול ומגוון להרצאה, נאום או פרזנטציה.
מה נלמד בסדנה?
- בניית מסר ברור, מעניין ומשמעותי להרצאה שלך
- פתיחה חכמה וחזקה שתתפוס את תשומת ליבו של הקהל כבר בהתחלה
- הצגה עצמית שתשאיר את הרושם הנכון
- יצירת סמכות וחיבור עמוק אל הקהל
- איך לעודד את הקהל להגיב ולשתף פעולה
- סטוריטלינג – איך להעביר מסר באמצעות סיפור
- כיצד להטמיע ידע לטווח ארוך בעזרת אלמנטים אמוציונאליים
- סודות תת-המודע – כיצד להעביר מסרי עומק בעזרת אמצעים תת-הכרתיים
- אמאל'ה קהל – מהו פחד קהל ואיך מתמודדים איתו
- שפת גוף – איך לנוע ולהפעיל את הגוף נכון על הבמה
- סגנונות תקשורת בין-אישיים שונים, שיחברו אותך לקהלים מגוונים
- חוקי יסוד לבניית מצגת מרשימה ולהגשה יעילה ומעניינת
- התמודדות עם מפריענים, מנג׳סים וחכמולוגים
- הגראנד פינאלה – איך מסיימים ומשאירים טעם של עוד
- מה כדאי (ונכון) לעשות אחרי שההרצאה מסתיימת?
- ותכנים נוספים ומרתקים
בכל מפגש יתקיים תרגול חשוב שיסייע לך להטמיע את החומר הנלמד, ולהתנסות בו הלכה למעשה.
סודות ההשפעה והשכנוע – קורס מלא – 3 מפגשים
איך לשכנע כמעט כל אחד – לעשות כמעט כל דבר.
קורס בן 3 מפגשים, המלמד טכניקות תת-מודע מתקדמות מבוססות NLP, היפנוזה, פסיכולוגיה חברתית והתנהגותית, שפת גוף, תקשורת בלתי מילולית ושיטות השפעה ושכנוע מתקדמות נוספות בהם משתמשים אמני שכנוע בינלאומיים, כמו קופירייטרים מובילים בעולם, כותבי נאומים לפוליטיקאים ידועים (מנתניהו וקלינטון ועד אובמה וטראמפ), אמני תעמולה, מומחי לוחמה פסיכולוגית (מצה״ל וה-CIA ועד …החיזבאללה) ואפילו מנטליסטים מפורסמים (אומני אשליות, "היפנוזה" ו"טלפתיה").
סודות ההשפעה והשכנוע, הוא הקורס הראשון והיחיד בישראל! בו ניתן ללמוד שיטות תת-מודע מתקדמות לשכנוע והשפעה שלא נלמדות באף בית ספר, קורס, סמינר או סדנה.
אורך הקורס: 3 מפגשים – 3.5 שעות כ״א
סודות הכתיבה השכנועית – איך להפוך קורא – ללקוח.
קורס מיוחד המלמד את סודות הכתיבה השכנועית – למודעות, דפי נחיתה, מיילים שיווקיים, אתרי אינטרנט, תסריטים לסרטוני וידאו, ועוד.
קורס עשיר ומרתק, המלמד כיצד לכתוב טקסט שכנועי יעיל שיהפוך קוראים, מאזינים ואפילו מבקרים באתר שלנו – ללקוחות!
כל השיטות, הטכניקות, הטיפים והטריקים לבניה של טקסט שכנועי מ-א' ועד ת' (או: מראשיתו ועד תחתיתו): אילו מרכיבים חייבים להיות בכל טקסט, איך ״מושכים״ את הקורא לקרוא, איך משכנעים אותו לפנות אלינו או לקנות מאיתנו, איך גורמים לו לקנות מהר – ויותר, ועוד…
אורך הקורס: 5 שעות (או שני מפגשים של 2.5 שעות כ״א)
לפרטים נוספים והצעת מחיר:
אנסטסיה אופק 050-7387650
או צרו קשר:
על המרצה:
פרסומאי, מומחה בהשפעה ושכנוע, מוסמך לעסוק ב-NLP.
במשך 25 שנות עבודתו בענף הפרסום, ניהלת מחלקות קריאטיב בסוכנויות פרסום והיה שותף בסוכנות פרסום.
התמחה בשיטות שכנוע רבות ומגוונות, כולל שכנוע תת-הכרתי, במגוון מדיות פרסומיות – ממודעות עיתונות, רדיו, וטלוויזיה – ועד לאינטרנט, דיוור ישיר ו״אחד-על-אחד״.
מרצה ומלמד השפעה ושכנוע כבר למעלה מעשור. כתב מספר ספרים, ומוזמן לחברות ואירגונים ללמד את השיטות המתקדמות ביותר בהשפעה ושכנוע: שיטות ״עוקפות חסמים״ באמצעות טכניקות תת-מודע.
המלצות:
״במקצועיות, בתבונה, באלגנטיות ובחדות – י. קורן העביר את החומר, והקנה לי ולכל שאר חברי הקבוצה את הכלים המדהימים, הנדירים והחשובים, שלא נלמדים בשום בית ספר.
אני כבר עשיתי שימוש בהם והכנסתי לקופת משרד עורכי הדין שלנו בדיוק פי עשר מעלות הקורס – רק בזכות הכלים המדהימים שרכשתי. עכשיו נותר רק לתרגל ולהשתפר״
עו״ד רענן גל – גל עורכי דין
״הגעתי לקורס "סודות ההשפעה והשכנוע" עם ציפיות גבוהות בעקבות היכרותי המוקדמת עם המנחה י' קורן מקורס קודם שהשתתפתי בו ואכן לא התאכזבתי.
הידע הנלמד בקורס הוא ידע שלא יסולא בפז. חומר שנאסף ממגוון תחומים של החיים ורוכז בצורה מצוינת לתורה אחת. הקורס הועבר על בצורה קולחת, ברורה, עניינית ומעניינת, תוך מתן דוגמאות המחשה מצוינות,
י' קורן הוא מקצוען אמיתי, בין המובילים בארץ בתחומו וככזה לא היה לי ספק שנקבל תמורה מלאה לכספנו.
מניסיון העבר, כבר נוכחתי לדעת שיישום הידע והשיטות שרכשתי בקורס הקודם של י' קורן אשר בו השתתפתי החזיר לי את השקעתי עשרות מונים ואין לי ספק שכך יהיה גם בעתיד.
אשרי מי שישכיל לנצל את הידע הנדיר שיש ל י' קורן ולהפיק ממנו תועלת בחייו בכלל ועסקיו בפרט.״
אביעד כהן – סורגית
החומר שלימדת אותנו הוא פשוט דינמיט!!!!!
אני בדיוק כעת יושב וחוזר על החומר של ההרצאה ולא מפסיק להתפעל. זה באמת עובד!!!
אספר לך שלמרות שעברו רק 3 ימים מאז ההרצאה כבר השתמשתי בתבנית של ההנחה המוקדמת ופשוט בלי להתאמץ הצלחת למכור למישהו שבהתחלה לא חשבתי בכלל שיש שם סיכוי.
אשר רז – קידום אתרים לבעלי עסקים שממגנטים לקוחות
וואוו אחד גדול!
הקורס היה מלמד, מעשיר, מלא בתוכן ומתובל בסרטונים ודוגמאות רבות. למדתי שיכולת השכנוע שלי מתחילה הרבה לפני שבכלל פגשתי את הלקוח פנים מול פנים…
למדתי איך אני יכולה לשכנע בלי מילים, רק באמצעות שפת גוף. ואם אני משלבת את שפת הגוף גם במילים שלמדתי בקורס, מי יגיד לי לא?!
והכי מגניב, שלמדתי ממש איך אפשר "לשתול" מסרים במוח של המאזין – ממש הודיני…״
דקלה אפשטיין – מנהלת שיתופי פעולה והשקות לעסקים
לפרטים נוספים והצעת מחיר:
אנסטסיה אופק 050-7387650
או צרו קשר: