כל נושא יכול להיות מועבר בהיקף של החל משעה כהרצאה ובנושאים מסוימים עד 8,16,20 שעות סדנה. התכנים יותאמו צרכים ולמסגרת הזמן שתוקצב על ידי הארגון.
פרזנטציה ומיומנויות הופעה מול קהל
• פרזנטציה אפקטיבית ומיומנויות הופעה מול קהל
• הדרכת והכרשרת מדריכים
• סטוריטלינג – Storytelling – לספר סיפור
• הפעלת שפת הגוף אפקטיבית , טיפול בהפרעות
• 10 פרפרים (כלים) להצלחה בפרזנטציה אפקטיבית (מבוססת על ספרו של עופר רשף: "להטיס את הפרפרים במבנה – להיות במיטבך מול קהל ולהצליח באמצעות פרזנטציה אפקטיבית
בעולם עסקי ותחרותי נדרשים מנהלים, אנשי שיווק ומכירות, מהנדסים ומנהלי פרויקטים וכן עובדים, להעביר פרזנטציות הן בפני לקוחות חיצוניים והן בפני לקוחות פנימיים. כן ישנם ארגונים רבים בהם פועלים מדריכים פנימיים המדריכים מנהלים ועובדים בתוך הארגון או לקוחות סדנאות זו היא מהחשובות ביותר שכן באמצעות המיומנויות הנרכשות בהן תלויה היכולת להעביר מסר אפקטיבי באמצעות פרזנטציה, ליצור את ההבדל בין מכירה להתנגדות, בין קבלת אישור לפרויקט לדחייה, בין העברת החלטה לבין דיון עקר, בין הצלחה לכישלון בין מיצוב חזק, עוצמתי ומתמשך של המציג בחברה לבין מיצוב חלש ופושר. סדנאות הפרזנטציה והדרכת המדריכים יעסקו ברכישת מיומנויות פרזנטציה, הדרכה והופעה מול קהל אשר ישיגו את המטרות תוך השערת רושם עז על הקהל. זאת אם זה במגוון סוגי בפרזנטציה, במגוון משכי זמן ובמגוון קהלים.
הסדנאות משלבות לימוד את תורת הפרזנטציה וההדרכה ותרגולים ומתן משוב מהקבוצה והמנחה.
תועלות מהסדנאות
שיפור התוצאות העסקיות הארגוניות. הגדלת היקפי מכירות והגברת נאמנות הלקוחות. מיצוב גבוה יותר של החברה והמוצרים. השגת תוצאות ניהוליות תודות להעברה אפקטיבית של מסרים. העברה אפקטיבית של החלטות. חסכון בזמן בישיבות ובדיונים. הגברת מחויבות של מנהלים ועובדים לארגון ולמטרותיו. העצמת המיצוב האישי של המציגים. הנאה רבה מההשתתפות בסדנה.
השפעה ושכנוע, מכירות, משא ומתן
• שכנוע והשפעה ורתימה של בעלי עניין לפרויקט/עמיתים • מכירות ופיתוח קשרי לקוחות
• ניהול משא ומתן
• שירות
• נטוורקינג
מנהלי, עובדים ומנהלי פרויקטים, מנהלי לקוחות פנימיים, נדרשים, על מנת להצליח להפעיל כישורים שונים תוך שימוש במיומנויות רכות רבות ומגוונות. במסגרת זו הם נדרשים לתקשר באופן אפקטיבי עם בעלי העניין השונים בפרויקט ועם עמיתים וממונים בארגון, ולהפעיל בהצלחה מיומנויות של שכנוע והשפעה, תקשורת חיובית ואפקטיבית, האצלת סמכויות ופתרון קונפליקטים. סדנת מיומנויות שכנוע והשפעה באה במטרה לצייד את המנהלים, העובדים ומנהלי הפרויקטים במיומנויות אלה.
לסדנה תועלות רבות, הן למשתתפי הסדנאות והן לארגון: למשתתפים יהיה את הידע והביטחון לתקשר ביעילות עם בעלי העניין ועמיתים או ממונים בכול נקודת תקשורת. תהיה שפה משותפת בין המשתתפים אשר תתגבש ותוטמע כאשר נעשה בה שימוש חוזר כל העת. פרויקטים יסתיימו בשיעור הצלחה גבוה יותר וכך יופחתו עלויות בטווח הארוך. המשתתפים ירכשו אמינות ומהימנות כאשר הם יודעים לתקשר בצורה אפקטיבית יותר עם האנשים הנכונים, תוך צמצום בעלויות הנובעות מתקלות, טעויות ואי הבנות בין גורמים שונים. תהיה להם יכולת טובה יותר להתמודד ביעילות עם בעיות שוטפות, לפתור קונפליקטים ולהאציל באופן אפקטיבי.
תהליך זה יביא לשיתוף פעולה כולל המתבצע ברחבי הארגון בצורה טובה ואפקטיבית יותר, דבר אשר ישפיע לחיוב על תרבות הארגון כולו.
תועלות מהסדנאות
שיפור התוצאות העסקיות הארגוניות. הגדלת היקף המכירות של אנשי המכירות. הגברת נאמנות הלקוחות. הגדלת מספר הלקוחות החדשים. מיצוב גבוה יותר של החברה והמוצרים. צמצום היקף ועוצמת ההתנגדויות בתהליך המכירה. חסכון בזמן ובאנרגיה ניהולית ואישית בתהליך המכירה, המשא ומתן והשירות. הקטנת השחיקה והגברת המוטיבציה של אנשי המכירות, הנושאים והנותנים ואנשי השירות. הצלחה גדולה יותר של פרויקטים פנים וחוץ ארגוניים תוך חיסכון בכסף, בזמן ובעבודה. יצירת סביבת עבודה נעימה יותר.
רשימת הסדנאות וההרצאות. מכירות ופיתוח קשרי לקוחות. ניהול משא ומתן. שירות. שכנוע והשפעה ורתימה של בעלי עניין לפרויקט/עמיתים. נטוורקינג
לקבלת פרטים נוספים, המלצות והצעת מחיר:
פנו אלינו 050-7387650
או צרו קשר:
סדנאות פיתוח מנהלים
• תוכנית פיתוח מנהלים כוללת למגוון דרגי הניהול
• מנהיגות, הנעה והעצמת עובדים
• ניהול אפקטיבי של זמן ומשימות
• מתן הערכת עובדים ומתן משוב שנתי אפקטיבי
• פיתוח צוות
• ניהול ממשקי עבודה
• ניהול ישיבות ודיונים
בכדי לעמוד ביעדים העסקיים והאישיים, על המנהל של היום, לדעת להנהיג ולהניע את עובדיהם, לרתום מנהלים בכירים מהם ועמיתים, ליצור קשרים איתנים, ארוכי טווח ובעלי ערך רב עם לקוחותיהם, לתת שירות איכותי, לנהל ישיבות מורכבות, לנהל את הזמן והמשימות שלהם ועוד. סדנאות פיתוח מנהלים באות במטרה לצייד את המנהלים של היום בארגז הכלים המתקדם והעדכני ביותר, לטובת הצלחתו בתפקיד. ניתן לקרוא לזה גם סט מיומנויות ניהול מתקדם, למיקסום התוצאות העסקיות של הארגון בו הם עובדים.
פיתוח מנהלים תחילתו באבחון אשר מטרתו לאבחן את “המנהל במיטבו” על פי תפיסת הארגון. האבחון המקדים מעלה מספר נושאים נפוצים בהם מתמקדות תוכניות של פיתוח מנהלים. נושאים המועברים בסדנאות הינם כאמור הרלוונטיים והמתאימים לארגון הספציפי. הסדנאות מתבצעות באמצעות הרצאות פרונטליות או בשיחות ועידה בזום (לדוגמא). עם סיום תקופת הקורונה, בה לא התקיימו סדנאות כבעבר, חזרנו להעברת סדנאות באופן פרונטלי, הכוללת עבודה בקבוצות, והתנסות מעשית כבר במהלך הסדנא.
תועלות מביצוע תוכנית פיתוח מנהלים בכלל ומהסדנאות הספציפיות
שיפור התוצאות העסקיות של החברה. מיצוב גבוה יותר של החברה. הצלחה אישית ומקצועית של המנהלים. מיצוב גבוה יותר של המנהלים בקרב עמיתים ועובדים. הגברת מחויבות של מנהלים ועובדים למשרד ולמטרותיו. חסכון בזמן ובאנרגיה ניהולית ואישית בתהליכי העבודה. הרחבת שיתוף הפעולה בין המנהלים במחלקות השונות. הנאה גדולה יותר בעבודה של המנהלים והעובדים. עבודה קלה ומהנה יותר עבור הצוות הניהולי.
תקשורת בינאישית
• עבודת צוות ותקשורת בינאישית
• תקשורת בינאישית מילולית ובלתי מילולית – שפת הגוף
• סגנונות תקשורת
• תקשורת חיובית ובונה בקשרי לקוחות
• פתרון קונפליקטים
אי אפשר להמעיט בחשיבותה של התקשורת בחיינו ויש שאומרים, שתקשורת היא הבסיס החשוב ביותר ליחסים בין אנשים. סדנאות תקשורת בינאישית, הן סדנאות חווייתיות, שמטרתן לשפר בקרב המשתתפים, את התקשורת הבינאישית שלהם עם העובדים האחרים בצוות, העובדים ואפילו הלקוחות. סדנאות תקשורת לארגונים כוללות תרגילים בתקשורת בין אישית, לשיפור מיומנויות תקשורת בינאישית. משתתפי סדנת תקשורת לעובדים, מדווחים על שיפור משמעותי ביחסים עם חבריהם לצוות בעקבות יישום מיומנויות תקשורת בינאישית שהם לומדים בסדנא. שיפור תקשורת בעבודה מביא לעובדים מרוצים יותר במקום עבודה והורדת סף תסכול.
תועלות מהסדנאות וההרצאות
שיפור התוצאות העסקיות הארגוניות והאישיות. עמידה אפקטיבית יותר ביעדים אישיים. שיפור מערכות יחסים בתוך הארגון וברמה הבינאישית. מיצוב גבוה יותר בארגון של המשתתף בסדנה. צמצום היקף ועוצמת ההתנגדויות של לקוחות ואנשים. חסכון בזמן ובאנרגיה ניהולית ואישית בתהליכי התקשורת הבינאישיים. הקטנת השחיקה במערכות יחסים. הגדלת הסיפוק ממערכות יחסים עסקיות ואישיות.
לקבלת פרטים נוספים, המלצות והצעת מחיר:
פנו אלינו 050-7387650
או צרו קשר:
עופר רשף
מרצה, מנחה סדנאות מהמובילים בישראל ומומחה בתחומים של פרזנטציה והעברת מסרים, פיתוח מנהלים ומיומנויות של מכירות, משא ומתן, שירות ופיתוח צוותים.
עופר מנחה ומוביל קרוב ל- 30 שנים עובדים ומנהלים במטרה למנף את התוצאות העסקיות, להגדיל הצלחות ומכירות, להגביר נאמנות ושביעות רצון לקוחות – תוך כדי העצמת והשבחת האנשים שעושים את כל זה כדי להוציא מהם את המיטב ברמה האישית והמקצועית. הגדולות במשק בתחומי ההיי-טק, הפיננסים, השיווק והקמעונאות, התקשורת, הפרסום, הרפואה, חברות ציבוריות ועסקים בינוניים, עופר גם מאמן בעלי תפקידים בכירים ונמצאים בעמדות מפתח.
המפגשים עם עופר מבוססים על ניסיון אמיתי “מהשטח” והבנה ארגונית עמוקה,
מותאמים לכל ארגון לאחר אבחון ואיתור צרכים ומאופיינים בשילוב מיוחד של כלים, השראה, ידע רחב ואינטראקציה עם הקהל, המלווה בהרבה הומור ותובנות לקחת לעבודה ולחיים.
עופר מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר במסגרת תפקידים בכירים בהם שימש הן בסקטור הפרטי והן הציבורי/ בין היתר כמנהל מרכזי ההדרכה של “מכון התקנים הישראלי” ו”מכללת יוזמות”, סגן ראש עיריית ראש העין ויו”ר אגף תכנון והנדסה ועוד. עופר משמש גם חלק מצוות המנטורים של TED.
בהכשרתו בעל M.A במדינות ציבורית וניהול, אוניברסיטת ת”א.
ביולי 2014 יצא לאור ספרו: “להטיס את הפרפרים במבנה” – הספר המקיף, המקצועי והיישומי ביותר שנכתב בישראל בנושא פרזנטציה ומיומנויות הופעה בפני קהל.
הייחודיות בעבודת ההדרכה
• הדרכה מקצועית ללא פשרות, עוצמה אישית וכריזמה, עמידה נעימה מול קהל והרצאה מושקעת ומעניינת.
• שירות מצוין, יכולת אבחון ואיתור צרכים מרשימה, גמישות והתאמה לכל ארגון וחברה.
• ניסיון אמיתי "מהשטח" והבנה ארגונית עמוקה.
• מומחיות במגוון תחומים תחת יריעה רחבה (ניהול, מכירות, שירות, פרזנטציה, תקשורת בינאישית ועוד).
• יכולת מיוחדת להעצים אנשים ולהוציא מהם את המיטב.
• ניסיון רב בעבודה מול דרגים שונים ומול קהלים ממגוון תחומי המשק הישראלי.
הייחודיות בשירותי ההדרכה והייעוץ
• אינטראקציה עם הקהל- הסדנאות משלבות דיון במליאה, תרגול רב ומעורבות גבוהה של כלל המשתתפים לאורך כל תהליך הלמידה, לצד ידע מקצועי פרונטאלי.
• "תפירה אישית"- עבודת הכנה יסודית נעשית על מנת להתאים את הלמידה לעולם התוכן של הארגון, לפרופיל הקבוצה ולצרכי המשתתפים.
• פרקטיות- דגש רב מושם על התנסות אישית, טקטיקות וכלים מעשיים ליישום מיד לאחר הסדנה. התכנים והתרגילים סימולציות שלקוחות מ"שדה העבודה" של המשתתפים.
• גיוון מקצועי – בסדנה משולבים כלי למידה מקצועיים ומגוונים המותאמים לכל סדנה וקבוצה: שאלונים, משחקי סימולציה וניתוח, (חלקן מלוות בצילום על ידי טלוויזיה במעגל סגור בשילוב משוב אישי), סרטי הדרכה מקצועיים להמחשת סיטואציות ולחידוד מסרים לצד חומר רקע ודפי עבודה אישיים.
• כל נושאי הסדנאות מועברים גם כהרצאות בעלות אופי אינטראקטיבי עם הקהל (בהתאם לאופי ההרצאה הרצוי).
• הובלת תהליכי פיתוח מנהלים מקצועיים לצד הסדנאות מיועדות המטרה.
• ניתן להזמין הסדנאות, הרצאות וייעוצים גם בשפה האנגלית.
המלצות מסדנאות פרזנטציה (לעוד עשרות המלצות, דברו איתנו)
"אנחנו עובדים עם עופר כבר חמש שנים ונכנסים לשנה השישית. עופר מעביר לנו סדנאות פרזנטציה והעברת מסרים בתדירות גבוהה למספר רב של קבוצות בשנה לעובדים ולמנהלים. בזכות העבודה איתו, הצלחנו ליצור סטנדרט אחר בארגון כיצד צריך להגיע מוכן לפרזנטציה ואיך אפשר להעביר את המסר באופן מובנה. המתודה של עופר מאוד חזקה, יש לו גישה של מנהיג, אנשים יוצאים מהסדנא שלו ומיישמים. הוא מאוד דורש וגורם לך להרגיש שאתה צריך להיות פעיל ולעשות. גם המנהלים שלנו, שהם מאוד מנוסים לומדים ממנו המון והוא אף עושה מנטורינג לחלקם. הוא מקצוען בסטנדרט גבוה, יודע להתאים את עצמו לתרבות הארגונית. מתאים לארגונים שהם מאוד פרקטיים, שבאים לעבוד. עופר הוא יועץ מצוין, פרטנר אמיתי, כיף לעבוד איתו, מאוד משתף פעולה, כשהוא בא לעבוד אני בראש שקט, אנו מקבלים פידבקים מאוד טובים עליו".
חן גולדין
מנהלת הדרכה ומנהלת משאבי אנוש חטיבתית לשעבר, HP אינדיגו
"אני מכירה את עופר כ-12 שנים מעבודה איתו בכמה ארגונים, מתוכם עובדת איתו כ-9 שנים בחברתOne1. בתחילת הדרך, עזר לנו לגשת למכרזים בצורה אפקטיבית והכין אותנו כיצד מציגים מול קהל. בחברת One, הוא מקיים סדנאות פרזנטציה, קורסי מכירות וקורס מנהלי פרויקטים. הוא תמיד אפקטיבי ומצוין, יודע להתאים עצמו לכמה מחלקות. מלווה מנהלים שניגשים למרכזים גדולים, עוזר להם לבנות את המסר המרכזי, מה כל אחד אומר. מדובר בבן אדם מדהים, מקצועי, מספר אחת בארץ בתחומו".
גילי שלזינגר
סמנכ"ל שיווק ומכירות ומנהלת חטיבת One1Start לשעבר והיום בכירה בחברת אורקל
עופר שלום רב, עם סיום המסלול הראשון של תוכנית הכשרת מנהלים במשרדנו בהנחייתך המעולה, ברצוני להודות לך על העבודה הטובה, המקצועית והמועילה. במסגרת הלימוד בקורס הצטיידנו בתובנות וכליים מעשיים להנהגה וניהול ראויים, וכולי תקווה שנשכיל לעשות שימוש בכל אלה לקידום משרדנו, שותפיו ועובדיו. תודה גדולה
איתן גרינברג
שותף מנהל, GKH
“We invited Ofer for a presentation skills training at Medingo. Satisfaction level at the end of the training was very high. Feedback was that the training was focused, clear, interesting and had a high impact on the participants.”
Roni Lavi Elkana
HR at Medingo
עופר היקר! רציתי להודות לך מאד על הנחייה והדרכת צוות ניהולי בכיר בסיעוד! 6 מפגשים וכל מפגש היה מדברים, סופר מקצועי ! חוויה! אתה פשוט אלוף!!! ממליצה בחום לכל מי שרוצה לקנות למנהלים שלו כלים אופטרטיביים אנג'לה עירוני, מנהלת מוקדים לרפואה מקוונת, קופת חולים מכבי.
אנג'לה עירוני
מנהלת מוקדים מקוונים, מכבי שירותי בריאות
בתור מנהלת מחלקת הנהלת חשבונות ספקים ביוניליוור, הזמנתי את עופר לבצע למחלקה שתי סדנאות (בהפרש של שנתיים זו מזו). הראשונה סדנת תקשורת והשנייה סדנת פתרון קונפליקטים, שמטרתה הייתה המשכיות לסדנא הראשונה שהועברה. ברצוני להביע את הערכתי לעופר על המאמץ שהושקע בהכנת קורסים אלו, תוך התאמה מלאה לצרכים של המחלקה והבנה של התהליכים הקורים בה. הקורסים הועברו בצורה מקצועית מאוד עם דוגמאות מוחשיות והרבה ידע מקצועי ובר-ישום שנותן לנו את הכלים להתמודד כמחלקה בחיי היומיום המקצועיים שלנו. יכולת העברת החומר והירידה לפרטים ראויה לציון, תוך חזרה לנושאי רקע וחידוד ידע קיים ושמירה על כולם בקשב מלא לאורך כל הקורס. מעבר לכך וחשוב לא פחות, העבודה מול עופר נעימה, מעניקה תחושה של שיתוף פעולה מלא והנאה.
קרן ברקו
מנהלת מחלקת הנהלת חשבונות ספקים, יוניליוור ישראל
לקבלת פרטים נוספים, המלצות והצעת מחיר:
פנו אלינו 050-7387650
או צרו קשר: