סדנה "מכירות בשיטת הגישור."
סדנה אקטיבית המשלבת כלים ושיטות לניהול תהליכי מכירה, יחד עם סימולציות וחשיבה יצירתית ומאפשרת למשתתפים לחוות את השיטות והטכניקות ובכך להקל את היישום באופן מיידי כבר מהשיחה עם הלקוח הבא.
הסדנה מציגה שיטה ייחודית שעמיר פיתח במשך השנים לניהול "תהליכי מכירה משתפים" ההופכים את הלקוח לשותף לתהליך המכירה. הסדנה מותאמת לכל חברה או ארגון באופן אישי בהתאם לקהל היעד, תחום הפעילות ועפ"י ההגדרות שקובע מנהל החברה.
קורס "ניהול מו"מ בשיטת הגישור"
קורס בין 4 מפגשים בו לומדים על כלים מקצועיים ופרקטיים לניהול מו"מ אפקטיבי תוך שימוש בעקרונות הגישור. בקורס משולבות שיטות לניהול מו"מ מקצועי יחד עם סימולציות המאפשרות למשתתפים לחוות את התהליך באופן אישי.
הקורס מוביל לשינוי החשיבה בניהול תהליך המו"מ והפיכתו לתהליך משתף ורותם, המאפשר מענה לאינטרסים של כל הצדדים המשתתפים. בסיום הקורס, יהיו למשתתפים כלים לניהול מו"מ מקצועי, והבנה כיצד להתכונן לתהליכי מו"מ עסקיים!
ליווי מערכי מכירות
הפעולה היחידה שמכניסה כסף לחברה זו פעולת המכירה! המכירות הן מנוע הצמיחה של כל חברה ולכן בתהליכי הליווי של מערכי מכירות ומנהלי מכירות אני שם דגש על שיטות וכלים להגדלת המכירות והרווחיות יחד עם רתימת כלל הארגון לחיזוק ותמיכה בתהליכי המכירה ויצירת שפה אחידה לכל המחלקות בחברה שנמצאות בקשר עם הלקוחות. אני מאפיין את מיומנויות הניהול של מנהל המכירות וכן מיומנויות המכירה ושל אנשי המכירות ובונה לכל אחד את תכנית השיפור/שימור המתאימה לו באופן אישי.
ריכזתי את כל השיטות שבהם פעלתי בחברות הגדולות והמובילות בישראל, יחד עם הניסיון והידע שצברתי במשך עשרות שנים כמנהל מכירות ואני מטמיע אותן בארגונים וחברות.
התהליכים והליווי הינם ייעודיים ומותאמים באופן אישי לכל חברה עפ"י ערכי החברה, אופי הפעילות, תחום הפעילות, קהל הלקוחות והמטרות העסקיות, במטרה להגדיל את היקף המכירות והרווחיות של החברה.
שלבי הפעולה
איפיון מיומנויות המכירה של אנשי המכירות ושל בעל העסק.
ליווי אישי מקצועי של אנשי המכירות במהלך פגישות עם לקוחות.
הכנת תסריטי שיחה לפגישות, שיחות טלפון ושיחות מכירה.
הכנת תכנית פעולה לשיפור התוצאות העסקיות והגדלת המכירות.
ניתוח שיחות מכירה עם לקוחות ושיפור התהליך.
בניית תכנית להגדלת סל המוצרים של הלקוחות.
לקבלת פרטים נוספים,המלצות והצעת מחיר:
פנו אלינו 050-7387650
או צרו קשר:
ניסיון מקצועי – עמיר קרן
שמי עמיר קרן, את השיטה הייחודית ל- "ניהול מכירות בשיטת הגישור", גיבשתי במשך 3 עשורים. בפיתוח השיטה שילבתי בין הכשרתי כמגשר מוסמך מטעם בתי המשפט, יחד עם עשרות שנות עשייה בהובלת תהליכי מו"מ ומכירות כמנהל בכיר בחברות וארגונים מהגדולים במשק הישראלי.
אני בוגרBA במנהל עסקים ומשנת 1987 כיהנתי בתפקידי מפתח בחברות מהגדולות במשק, ביניהן: מנהל הסחר והמכירות בחברת אלקטרה מוצרי צריכה; מנהל מערך מכירות השטח הארצי של דפי זהב; מנהל מחלקת המכרזים בחברת תדיראן מוצרי צריכה; מנהל חטיבת החנויות של אופטיקנה, ועוד.
במסגרת תפקידיי הניהוליים, הובלתי מאות רבות של תהליכי מו"מ עם רשתות קמעונאיות, לקוחות פרטיים, קבלני משנה, סיטונאים ועוד…
משנת 2008 אני מספק באופן עצמאי שירותי הדרכה וניהול במיקור חוץ למערכי מכירות וליווי תהליכי מו"מ עם לקוחות אסטרטגיים לעסקים ולחברות.
בין לקוחותיי:
מיצובישי, מולטילוק, נת"ע הרכבת הקלה, קמהדע, לוריאל, אורגון, מכתשים, חישתיל, זאגה, בנק ישראל,
אוניברסיטת בר אילן, מכללת הדסה, Oracle, Early Sense, האוניברסיטה העברית ירושלים, חברת ערים לפיתוח עירוני, לשכת המסחר חיפה ועוד…
לקוחות מספרים:
עמיר היקר,
ברצוני להודות לך על סדנה ייחודית, שתרמה רבות לבניית כלים יישומיים בעבודתם של צוותי המכירה שלנו.
ביצעת התאמה מצוינת לצרכים של הארגון והצוות, ועשית זאת במקצוענות ושירותיות ללא רבב.
צוות שיווק ישראל הוא עתיר ניסיון מכירתי ולמוד סדנאות ושיטות מכירה,
ועם זאת, הצלחת לייצר ערכים מוספים לשדרוג כלים ויכולות, באמצעות סדנה חווייתית ומשתפת.
מצפים לשיתופי פעולה פורים בעתיד.
תמי טבת שטיירמן – מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני
דקסל פארמה
הזמנו את עמיר קרן להעביר סדנא של 4 מפגשים בנושא משא ומתן למחלקת הרכש בחברת קמהדע,
הסדנא היתה מעניינת מאוד עם המון דגשים שניתן לשלב ביום יום.
הועלו סיטואציות מורכבות במשא ומתן של המחלקה בשוטף אותם ניתחנו ולמדנו לבצע דברים קצת אחרת,
בוצעו סימולציות שתרמו מאוד לתחושת החוויה בסדנא וגם הראו מצבי אמת ואיך ניתן לשפרם.
עמיר העביר את המפגשים שהתקיימו בזום (אתגר בפני עצמו) בצורה מעניינת , זורמת ומקצועית כך שכולנו ציפינו כבר למפגש הבא.
אני בטוחה שאנו נזמין את עמיר קרן לסדנאות נוספות בעתיד.
ורד יעקבי – מנהלת רכש והתקשרויות
חברת קמהדע
הצלחת לחדש למשתתפים, לרענן ולהעניק ערך מוסף גם לוותיקים ולמצליחים מביניהם
והענקת להם סט כלים פרקטי ושיטות ליישום בשטח בפעילותם העסקית עם לקוחות.
Shico Nahon, Sales & T.M Manager LOREAL
לעמיר קרן יש ניסיון רב בעמידה מול קהל ובהעברת מסרים ותכנים מקצועיים, באופן מעניין, חוויתי ומשתף,
מה שהביא לשיתוף פעולה מלא וגיוס כל המשתתפים לתהליך.
דרור רייס, מנכ"ל ATS
במסגרת הקורס קבלנו כלים מעשיים למקסום פוטנציאל המכירות, הקניית מיומנויות, כלים וטכניקות יישומיות.
תהליך הלימוד נעשה באופן חוויתי ומהנה תוך שימוש בסימולציות, סרטונים וחומר תאורטי. למדנו המון ויצאנו עם ארגז כלים מעשי.
זיו דגן, מנהל מכירות ישראל מכתשים (אדמה)
חידשת, רעננת והענקת ערך מוסף גם לאנשי המכירות הוותיקים – שכבר עברו סדנה או שתיים
ויצרת עבורם סט כלים ושיטות ליישום בשטח בפעילותם העסקית עם הלקוחות.
אבי ברוך, מנכ"ל אורגון
לקבלת פרטים נוספים,המלצות והצעת מחיר:
פנו אלינו 050-7387650
או צרו קשר: