אמנות השכנוע, אחת ההרצאות המבוקשות בישראל בחברות וארגונים מעל 100,000 איש כבר שמעו והשתתפו!
הרצאה סוחפת, קולחת ומשעשעת, שתגלה למנהלי ועובדי החברה כלים פרקטיים, שישפיעו בוודאות על ההתנהלות האישית ועל התוצאות העסקיות שלהם. ההרצאה מותאמת בהתאם למספר המשתתפים, הפורום בו היא מתקיימת ומקצוע הקהל – מנהלים מכל הדרגים, אנשי מכירות, שיווק, שירות, מוקדנים וטלפנים, מדריכים ומרצים, טכנאים, מקצועות טכניים וטכנולוגים.
מבין נושאי ההרצאה:
•כיצד להניע אנשים לפעולה בסוף כל שיחה, פגישה, הרצאה או מצגת
•כיצד להתאים מסרים בהתאם לכל קהל
•כיצד להשתמש בשפת גוף בצורה נכונה ומשכנעת
•איך מטפלים בצורה נכונה בהתנגדויות ושאלות של לקוחות
•כיצד לשדר סמכות ולשלוט בכל סוג של קהל
•איך להתכונן בצורה נכונה לפגישות ולשיחות מכל סוג
•כיצד למתג את עצמכם כאוטוריטות מקצועיות בעיני לקוחות, ספקים, קולגות ושאר עובדי החברה
חוויה מובטחת – המשתתפים גם ילמדו וגם ייהנו ויצחקו!
*הפעילות מותאמת אישית לארגון שלכם (נערוך תיאום ציפיות לפני ו"נצלול" לעולם התוכן שלכם- צרכים תכנים, סוג הקהל ואופי העבודה בחברה)
* ניתן להזמין הרצאות וסדנאות בעברית או באנגלית
איך להניע לפעולה אנשים –
"כיצד לייצר ללקוח חוויית שירות מעולה, בכל שלבי הקשר איתו?"
בהרצאה תגלו, בין השאר –
– איך לתת יחס אישי לכל לקוח, גם בזמן קצר וגם כשיש הרבה לקוחות?
– כיצד לייצר "חוויית לקוח" מעולה לכל אדם, גם מרקעים שונים וממדינות שונות?
– כיצד להשתמש במידע שקיים על הלקוח לטובת הענקת שירות טוב יותר?
– כיצד לבסס אוטוריטה מקצועית מול הלקוח, גם בדיגיטל וגם "פנים אל פנים"?
– כיצד להפוך כל לקוח ל"שגריר" נלהב של החברה וכזה שחוזר שוב ושוב ומביא עוד לקוחות?
– כיצד להפוך לקוח מתלונן ללקוח מרוצה, וכיצד למנף שאלות והתנגדויות לטובתכם?
– ועוד ועוד
הרצאה פרקטית וחווייתית, שמשלבת דוגמאות וסיפורים רבים, עם הומור וכלים עסקיים אוניברסליים לשימוש (מתאים למפיצים ממדינות רבות).
המשתתפים גם יצחקו ויהנו וגם יגלו כלים שימושיים ופרקטיים
בכל הקשור ב"חוויית לקוח", שירות ושביעות רצון לקוחות.
על המרצה:
ד"ר עו"ד יניב זייד- "דוקטור שכנוע"- מומחה בינלאומי לשכנוע, משמש מאז שנת 2003 כיועץ וכמרצה מבוקש לשיפור יכולות השיווק, הפרזנטציה, המכירות והשכנוע.
עורך דין, כלכלן ודוקטור למשפטים בהשכלתו.
מאחוריו מעל 1400 הרצאות וסדנאות, ב- 4 יבשות, וליווי אישי ועסקי של מעל 450 חברות ועסקים, מכל התחומים – לרבות בנקים, חברות ביטוח ופיננסים, תקשורת, קוסמטיקה ותרופות, חברות הי-טק, נדל"ן, מפעלים וחברות מוצרים, חברות ייעוץ ושירותים, מוסדות אקדמיים, משרדים ממשלתיים, מערכת הביטחון, קופות חולים, עמותות ומלכ"רים ולשכות מקצועיות.
מטרת הפעילויות הינה שיפור יכולות השיווק, המכירות, המשא ומתן, הפרזנטציה, הדיבור והשכנוע של המנהלים והעובדים.
זכה במקום ה- 3 באליפות העולם לנואמים יחידים והגיע לחצי גמר אליפות אירופה לנואמים קבוצתיים.
מחבר שורה של ספרים רבי-מכר, ביניהם: "לדבר בפני קהל" (הוצאת "כתר"), "לדבר בפני לקוח" (הוצאת "כתר"), ו"שכנעת אותי!" (הוצאת "מדיה 10").
מחבר רב המכר הבינלאומי "Persuade and Influence any Audience"– מופיע בקביעות ברשימות רבי המכר של Amazon מאז 2012.
עשרות אלפי אנשים כבר צפו בכנס הדגל של החברה – "מופע המסרים של דוקטור שכנוע".
עד כה צפו בהרצאות בערוץ ה- YouTube של החברה למעלה מ- 250,000 איש!
כחלק מפעילותו ההתנדבותית רבת השנים, מכהן ד"ר זייד כיו"ר הנהלת "אחווה" – ארגון הפועל לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה בכלל ובמגזר העסקי בפרט.
פרטים נוספים והצעת מחיר:
אנסטסיה אופק 050-7387650
או צרו קשר:
שכנוע או מכירות, מה עדיף?
אילו מלים הכי יעילות במכירות –