הרצאות לארגונים ולקהל הרחב בנושאים: אסטרטגיה, שיווק, פסיכולוגיה של שכנוע, תקשורת ותקשורת פוליטית.
ביד היוצר- הנדסת התודעה של התקשורת, הפוליטיקאים והחברות המסחריות. סדרת הרצאות
אמצעי התקשורת, הפוליטיקאים, בעלי החברות והעסקים- כולם רוצים שנעשה מה שהם רוצים-
נקנה, נקרא, נצפה, נצביע, נהיה ממושמעים.
איך הם עושים את זה, ועוד מבלי שנשים לב?
סדרת הרצאות זו מנסה לרדת לשורשי הפסיכולוגיה של הצרכן- מה מניע אותנו, מה משכנע אותנו, מה גורם לנו לקנות, לרכוש, להצביע, לתמוך.
מעל לכל, ננסה ביחד לגלות מי מנסה להשפיע עלינו, מי מהנדס את התודעה שלנו, ומדוע.
האם נזהה מה קורה מסביבנו?
האם נדע כיצד להיזהר?
בואו לגלות בעצמכם 🙂
להיות מנהיג
מהי מנהיגות? מהו תפקידו של המנהיג? מהי מנהיגות בארגון וכיצד אנו מיישמים אותה?
ארגון מורכב מאנשים- עובדים ומנהלים כאחד- הנדרשים בכל יום לקבל הרבה מאוד החלטות, לשכנע אחרים לעשות פעולות שונות ולהניע את ה”ספינה” הגדולה הנקראת ארגון אל עבר מטרות שונות.
ארגונים כיום בנויים בדרכים שונות, במבנים ארגוניים שונים, לעיתים מורכבים מאוד. ניהול ישיר, ניהול מטריציוני, מנהל עם מספר כפיפים, כפיפים עם מספר מנהלים, מנהלים ללא כפיפים ועוד- כל אלה מייצרים לעיתים מצבים עמומים מבחינה הירארכית, ומציבים אתגרים לא פשוטים בפני המנהל.
כיצד אנו עושים את כל אלה?
מה נדרש מהמנהל של היום וכיצד עליו לפתור בעיות אלה?
מהם מקורות העוצמה שלו וכיצד יוכל להשתמש בהם כדי להניע תהליכים ואנשים למקום הנכון לארגון?
הרצאה זו הינה הרצאה מקצועית המשלבת אלמנטים של העצמה והעשרה.
נלמד בה מהו מנהיג, כיצד הוא פועל, מהם מקורות הכוח שלו וכיצד כדאי לו להשתמש בהם.
נבין את ההבדל בין מנהל למנהיג ומתי נכון להשתמש בכל אחד מטיפוסים אלה.
נכיר סוגים שונים של ניהול וסוגים שונים של מנהלים וננסה להבין כיצד הם רואים את המציאות הארגונית.
ההרצאה מלווה בדוגמאות, תמונות וסרטונים להמחשה.
בואו- נוביל ביחד.
לקבלת פרטים נוספים, המלצות והצעת מחיר:
פנו אלינו 050-7387650
או צרו קשר:
המושכים בחוטים- תעתועי המוח שמאחורי השופינג של כולנו
מי מעצב לנו את התודעה כדי שנקנה הרבה יותר?
כמה פעמים חזרתם הביתה מהקניון עם יותר מידי שקיות? כמה פעמים אמרתם לעצמכם שתיכנסו לחנות רק בשביל דבר אחד קטן, אבל שעה וחצי אחר כך גיהצתם עוד כרטיס אשראי שמתחנן שתניחו לו?
אתם לא לבד.
להיות צרכן בעולם הקפיטליסטי שלנו זה לדעת ש”עובדים עליך”, אבל לא ממש להבין איך.
בואו להכיר את הטריקים, המניפולציות ואפילו הקונספירציות, שמורידות לנו את כל ההגנות וגורמות לנו לקנות יותר. הרבה יותר.
נשוחח על תגובות פסיכולוגיות, על השפעת החושים שלנו על הקנייה, ועל כך שגם כשאנחנו יודעים את הטריק- אנחנו נופלים בו בכל פעם מחדש.
ההרצאה מלווה בדוגמאות, תמונות וסרטונים להמחשה.
בואו- יהיה קונספירטיבי 🙂
זהירות, פייק ניוז!- הפוליטיקאים שמעצבים לנו את התודעה
בפוליטיקה של היום, תדמית הפוליטיקאי היא ההבדל בין ראשות הרשימה לספסלים האחוריים, בין ניצחון סוחף בבחירות לבין ירידה מתחת לאחוז החסימה.
במילים פשוטות- כדי להיכנס למהדורת החדשות ולשרוד בתודעת הציבור, חובה לשלוט בתקשורת.
פייק ניוז, דיפ פייק, “עובדות אלטרנטיביות” וספינים תקשורתיים- בהרצאה נחשוף את הדרכים העיקריות בהן הפוליטיקאים משפיעים על מה שנחשוב ונרגיש, וכיצד הם גורמים לנו לעשות מה שהם רוצים- לתמוך בהם, להצביע עבורם וגם לשכנע אחרים להצביע.
באמצעות דוגמאות, תמונות וסרטונים נלמד לזהות טכניקות לשליטה במוח שלנו, להכיר דרכים פסיכולוגיות לעיצוב התודעה שלנו וכן נקבל טיפים שיסייעו לנו להבין מתי מפעילים עלינו מניפולציות שונות.
האם נצליח למנוע מהם לעבוד עלינו? בואו לגלות בעצמכם.
בואו- יהיה אמיתי 🙂
מתחת לרדאר- סדנת סגנונות תקשורת
כולנו בכל יום משוחחים עם המון אנשים, ומנסים לשכנע אותם לעשות משהו- זה יכול להיות שהילדים שלנו ירדו מהנייד, וזה יכול להיות לקוח פוטנציאלי שאנו מעוניינים לסגור איתו עסקה.
ואנחנו נכשלים.
למה זה קורה?
לכל אחד מאיתנו יש סגנון תקשורת משלו, מעין פריזמה שדרכה הוא רואה את העולם. וסגנונות התקשורת שלנו כל כך שונים זה מזה, שלפעמים נדמה שאנחנו מדברים בעברית, ומי שמולנו מדבר בסינית עתיקה.
אם נדע לזהות את סגנון התקשורת של הסובבים אותנו ולתקשר איתם בהתאם, נוכל לשכנע כל אחד בכל מה שנרצה- את הילדים (או בן הזוג) שלנו, את הלקוחות שלנו, את החבר לעבודה או את העובד שלנו.
למעשה, האנשים המצליחים ביותר הם אלה שמצליחים לתקשר בהצלחה עם סגנונות תקשורת שונים משלהם.
בסדנא נלמד:
• מהו סגנון התקשורת האישי של כל אחד מאיתנו ואיך הוא בא לידי ביטוי ביומיום שלנו.
• נכיר את הסגנונות האחרים ומה מייחד אותם
• נלמד מהן מערכות היחסים בין הסגנונות השונים
• נתרגל- כיצד לזהות כל סגנון בשניות בודדות, כיצד לתקשר עם כל סגנון, וחשוב מכל- כיצד לנצל כל זאת להשגת מטרותינו.
הסדנא מלווה בתרגילים, דוגמאות, תמונות וסרטונים להמחשה.
עוד בסדרת ההרצאות
עובדים טוב יותר- שיפור השיח והתקשורת הארגונית באמצעות מיומנות פוליטית
מיומנות פוליטית היא מרכיב חשוב בניהול של כל ארגון. היא מכוונת את ההתנהלות האישית והארגונית, משפיעה על קבלת ההחלטות ומניעה את התקשורת בין עובדים, מנהלים ומחלקות. וכשהתקשורת הארגונית טובה יותר, הארגון מתנהל טוב יותר:
ההחלטות יותר ענייניות, סיעור המוחות יותר פורה והתוצאות הארגוניות משתפרות פלאים. עובדים ומנהלים נדרשים בכל יום לקבל החלטות פוליטיות: התמודדות עם מצבי שינוי בארגון, קידום אג’נדות מקצועיות אל מול התנגדויות של עובדים אחרים, קידום עצמנו בתוך הארגון ועוד. בהרצאה נחלק את דפוסי ההתנהלות בעבודה ל- 4 סוגי טיפוסים: ינשוף, שועל, חמור וכבשה. נלמד לזהות איזה טיפוס כל אחד מאיתנו, מה היתרונות והאתגרים בטיפוס זה, כיצד נתנהל בצורה נכונה ומעל לכל- נבין כיצד ניתן לשפר את התקשורת שלנו ואת התנהגותנו כדי לקדם את הארגון, ואת עצמנו בתוכו.
זומבים תקשורת- גיבוש דעה עצמית או הנדסת תודעה של התקשורת?
"אני לא מושפעת מפרסומות"
"אני בכלל לא רואה חדשות"
"אני מאמין רק לעובדות"
לא משנה מה נגיד לעצמנו, אמצעי התקשורת- עיתונות, רדיו, טלויזיה, אינטרנט ורשתות- מתעתעים במוח שלנו, מעצבים את דעת הקהל ומשנים את הדרך בה אנו תופסים את המציאות שסביבנו.
עורכי החדשות שולטים בדברים שמשפיעים על התפיסה שלנו את המציאות- איזה נושא יפתח את המהדורה וכמה זמן יקדישו לו? כיצד יתארו לנו את הנושא- בעיניים אוהדות או מוכיחות? מי יפרשן את הדברים באולפן ומהי דעתו?
ועוד לא התחלנו לדבר על מה מופיע בעמוד הראשון בעיתון ומה בעמודים האחרונים…
אז איך הם עושים את זה?
עד כמה הם משפיעים עלינו, וכיצד הם עושים את זה מבלי שנשים בכלל לב?
כיצד הם גורמים לנו לחשוב שהדעה שגיבשו היא שלנו בלבד, ולא מושפת ומוכוונת מהתקשורת?
בהרצאה נלמד מהי ספירלת השתיקה וכיצד היא מעצבת דעת קהל, נגלה את הטריקים הפסיכולוגיים שמפעילים עלינו בתקשורת ונלמד לזהות טכניקות לשליטה במוחנו. האם נצליח לגבש דעה שאינה מושפעת מהם? בוא לבחון את עצמכם. בואו- יהיה מתעתע 🙂 ההרצאה מלווה בדוגמאות, תמונות וסרטונים להמחשה. ניתן להזמין הרצאה זו כחלק מסדרת ההרצאות ביד היוצר- מי מעצב לנו את התודעה
לקבלת פרטים נוספים על ההרצאה, המלצות והצעת מחיר:
פנו אלינו 050-7387650
או צרו קשר:
רונית יובל "אסטרגה- מכשפה של עסקים"
יועצת אסטרטגית, מלווה עסקים ומרצה,
רונית מלטשת עסקים וחברות למותגים רווחיים ומצליחים! לרונית ידע תיאורטי נרחב, ניסיון מעשי מגוון וראייה אחרת של הדברים.
היא משלבת 20 שנות ניסיון במשרדי הפרסום המובילים ובחברות המצליחות בישראל ביחד עם השכלה נרחבת ומעמיקה בפסיכולוגיה, שיווק, פרסום וניהול. היא מחברת את כל אלה ביחד וכך מצליחה להאיר ולהעיר אספקטים חשובים בעסקים ומייצרת איתם מסלול ברור להצלחה.
את הידע מעביר רונית בשתי דרכים עיקריות-
ייעוץ אסטרטגי וליווי עסקים וחברות, וכן הרצאות וסדנאות בחברות וארגונים, בנושאי אסטרטגיה, שיווק, תקשורת, תקשורת פוליטית ופסיכולוגיה של שכנוע.
המלצות ממשתתפי הרצאות:
רונית, כבר שמעתי לא מעט הרצאות על שיווק, אבל כזו עוד לא הייתה.
מרתק, מלא הומור, דוגמאות מעולות, הסברים מדויקים, שטף של רעיונות, טיפים מצוינים והכל בקצב אש שסחף אותי.
בזכותך, תוך כדי ההרצאה כבר בניתי לי משפט מלווה להצגה עצמית ואני רק מחכה להשתמש בו.
ניכר שאת עוסקת במקצוע שתפור עלייך "בול", התשוקה עוברת מסך ואין לי ספק שכל מי שייעזר בך לעסק שלו יטוס על מטאטא המכשפה שלך. תודה רבה-רבה! שרית לבנה אשכנזי, מילים זה כל הסיפור
נהניתי מאוד מהרצאה המקצועית של רונית! רונית מלאה בידע תיאורטי ומעשי, תמיד מלאה בסיפורים שיווקיים ובסטאדי קייס מעניינים, בכל הרצאה אני מוצאת מה ללמוד ממנה, ומאגר הידע שלה בלתי נגמר… תודה רבה רונית על שיתוף הידע בצורה מעניינת, קולחת ומקצועית! איזה כיף שיש לידי קולגה כזאת!! ליאת זאבי טובה- השיווקיניקית הרצאה מעניינת ומלמדת עם זווית ראייה קצת שונה ומקורית על אסטרטגיה שיווקית מעלה נקודות למחשבה ורצון להעמיק בנושא. מיכל שורץ. הרצאה מעשירה מאוד ומעוררת מחשבה. רלבנטי מאוד לעולם העסקים ומומלץ למי שרוצה להזניק את העסק שלו אלכס סטרלץ.
עכשיו אני יודעת שאת לא רק יועצת עסקית אסטרטגית ומכשפה של עסקים אלא גם מרצה מצויינת. זה המקום גם לומר לך תודה רבה על הליווי והייעוץ המקצועי שאת מעניקה לי מכל הלב. יעל בגס, רואת חשבון ומנהלת כספים
רונית אהובה. את אכן מכשפה מדייקת בהרצאה שלך ומגישה בתבונה וכישרון רב את הידע והניסיון שלך בלהטיס על מקל המכשפה את העסקים לעבר מקמות נחשקים וייחודיים רק להם, שם האור והאהבה שבהם יתגלה במלוא הדרו.
שרה ערבה. הרצאה מרתקת, מעשית ומעוררת השראה. גבי הרדן
המלצות מארגונים בהם הרציתי: רונית מלווה את התפתחות המותג-האקדמיה לאומנויות העיסוי (אסטרטגיה וקופירייטינג), ומקיימת הדרכות שיווק מחזוריות לתלמידי האקדמיה (קוסמטיקאיות עצמאיות). כמו כן, רונית מלווה באופן פרטי חלק מתלמידי האקדמיה.
רונית מכירה היטב כללי "המשחק" ומה צריך להיעשות על מנת לבלוט מעל המתחרים ולהעביר את המסר השיווקי. העבודה עם רונית מאוד נעימה ומהירה- הכל מוסבר ומוסכם והחלקים שדורשים את עבודתה האישית בלבד נעשים בזמנים קצרים וללא עיכובים.
רונית יודעת לתכנן קדימה, כך שפעולותיה לוקחות בחשבון את היעדים האסטרטגיים ותקציבים ריאליים.
ממליץ בחום בתחום של ליווי עסקי, הרצאות, אסטרטגיה, שיווק וקופירייטינג. בברכה, מיכאל יאנובסקי. מנכ"ל האקדמיה לאומנויות העיסוי
It is my pleasure to recommend on Mrs. Ronit Yovel as a course instructor in Design. Branding and Brand Identity. The Department of External Studies at Shenkar has recently organized a course on Marketing for foreign industrialists. As the course academic supervisor seeking an expert in Mrs. Yovel' s fields of specialization, I received a warm recommendation from Ort Singalovsky College and incorporated Mrs. Yovel's lecture and workshop into our program (5 hours in total). Mrs. Yovel lectured in English, due to the participants' lack of command of the Hebrew language.
As the course's supervisor, I received enthusiastic reactions from the part icipants. They appraised mostly Mrs. Yovel's original and inspiring perspectives on market analysis and development and the original merge between ideas that originate in the design world and the needs of the business arena to analyze markets. Her
in struction was intriguing and clear, language- and content-wise. To summarize, the course participants largely benefitted and enjoyed from Mrs. Yovel's lecture and workshop and from the friendly and open atmosphere in her activity that facilitated a discussion in which they felt convenient to discuss with her and with the class their real-world and industry challenges.
Thereupon, I recommend Mrs. Yovel as a worthwhile instructor and supervisor in her fields of specialization, either in English or in Hebrew.
Best regards, Dr. Elad Harison. Head of the department of Industria Engineering and Management
SHENKAR
בשנים 2013 – 2014 רונית יובל שימשה כמרצה לתחומי שיווק ומיתוג במט"י קרית גת והמרחב הכפרי – מרכז טיפוח עסקים ע"ר אותו ניהלתי בתקופה זו. בשנים אלו הפעלנו מספר קורסים מגוונים בתחומי היזמות והניהול המקצועי לעסקים, ובין השאר רונית יובל הרצתה בפני קבוצות מרובות בני כ- 20 משתתפים כ"א בנושאים של מיתוג, תקשורת מילולית, מיתוג כאסטרטגיה עיסקית וזהות מותגית. לרונית הבנה וניסיון בתחומים אילו ותרמה רבות ליצירת התוכן המקצועי והצליחה להעביר התכנים בצורה מקצועית ולשביעות רצון המשתתפים.. בברכה. נעמי ראם תרשיש
לקבלת פרטים נוספים על ההרצאה, המלצות והצעת מחיר:
פנו אלינו 050-7387650
או צרו קשר: