״איך להניע אנשים לפרוייקטים חדשים באופן יצירתי?״ תובנות מניסיון במאות סדנאות של ציור שיתופי, ובפרוייקט מימון המונים שגייס 81,000 שח בהדסטארט להוצאת ״ספר הלב״
בעולם שבו יש עומס מידע, לחץ ומשימות מרובות,
גם כשהפרוייקט חשוב – יש אתגר ותחרות על תשומת לבם של העובדים והמנהלים,
והנעתם לשיתוף פעולה הולכת ונהיית מורכבת יותר.
בהרצאה נדבר על כלים לעקיפת האתגר ויצירת מנהיגות תקשורתית, מהנה ויצירתית,
שגם מגייסת את האנשים לחזון וגם מביאה לתוצאות טובות יותר בשורה התחתונה.
סדנה – ציור שיתופי
תהליך הציור השיתופי מזמין את המשתתף להתבונן על יחסיו עם הסביבה,
לזהות ולשחרר דפוסי התנהגות, לשחרר שליטה, לפתח מיומנויות תקשורת,
סבלנות וסובלנות, ואפשרות ליציאה מאזור הנוחות והתמודדות עם שינויים.
בסוף התהליך מתקבל ציור אותו ניתן לתלות במשרדי הארגון
כך שיהווה תזכורת לחוויה ולתהליכי המודעות שהתרחשו בדרך חווייתית ושונה מדרך המילים המוכרת.
על המרצה:
מרצה לתקשורת יצירתית ומעבירה סדנאות ציור שיתופי וגיבוש חזון בארגונים.
מחברת ״ספר הלב״, בוגרת בצלאל במחלקה לתקשורת חזותית.
מלווה תהליכי העצמה, שיווק יצירתי ויעוץ במימון המונים.
אמא ל2, גרה במושב אביאל.
לקבלת פרטים נוספים,המלצות והצעת מחיר
פנו אלינו 050-7387650
או צרו קשר: