עבודה בסביבה דיגיטלית
המאה ה-21 היא מאה דיגיטלית, בכל תחום בו אנו חיים חלה התקדמות רבה במרחב הדיגיטלי. האקדמיה לתקשוב מציעה הדרכות, סדנאות, השתלמויות והרצאות לקהלים שונים במגוון נושאים. ניסיון שנרכש לאורך שנים מתבטא בהנחיה והדרכה עם יחסי אנוש מעולים, מתוך תפיסה כי ניתן להדריך כל אדם לעבודה בסביבה דיגיטלית. המציאות סביבנו מכתיבה שאין לנו ברירה אלא להתקדם בקצב הפיתוח הטכנולוגי, שאם לא כן, נשאר מאחור.
כלי Google
כלי Google השונים מאפשרים למידה שיתופית פורצת גבולות זמן ומקום. שימוש תדיר בכונן הווירטואלי, ערוץ הווידאו לבניית מפגשים מכווני הוראה למידה למיצוי הזמן והכלים למורים. מהו מודל החדשנות של Google וכיצד ניתן להשתמש בו על מנת להוביל מיזמים רב ממדיים?
למידת 1:1 יחידות מקוונות
כתיבה של יחידות הוראה/למידה מקוונות הנה פתרון המגשר על הפער שנוצר בין ריבוי התכנים לקוצר הזמן. שימוש נפוץ ביחידות מקוונות הוא לימוד נושאים עליהם 'מדלגים' מפאת חוסר הזמן.
מודל הכיתה ההפוכה
בהוראה מסורתית המורה הוא מקור הידע ובכיתה מתקיימת למידה פאסיבית. במודל 'הכיתה ההפוכה' סדר העניינים הפוך: הלמידה נעשית בבית ובזמן השיעור מתקיים דיון ותרגול.
רשתות חברתיות
כמעט כל העולם מתנהל ברשתות חברתיות. מידע רב עולה לרשתות החברתיות ונוצרים קשרים אישיים ובינלאומיים. מדוע אם כן, לא לנצל את המדיה החברתית ללמידה ובמקביל ללמד התנהלות בטוחה ברשת?
למידה שיתופית
כמות המידע ברשת אדירה, כל אדם יכול להקים סביבה ולהזין לתוכה כל מה שברצונו. במקביל, ישנו מספר כלים חינמיים שיתופיים רב והם מאפשרים לנו להתנסות, לטעות ולהצליח.
הערכה חלופית
הערכה חלופית בודקת את יכולת יישום הידע הנלמד במצבים אחרים ובכלים שאינם מבחן. ההערכה המסורתית בודקת זיכרון של החומר בסוף תקופה. ואילו ההערכה החלופית מודדת לאורך התהליך כולו.
גלישה בטוחה
שמירה על הפרטיות בעולם הווירטואלי הכרחית. יש צורך בהכוונה של איש חינוך כיצד שומרים על פרטיות במרחב ציבורי. שיתוף לא זהיר של מידע אישי יכול להיות מסוכן. להיכן הילדים שלנו גולשים? מהם ממדי התופעה של בריונות ברשת? במי היא פוגעת וכיצד נוכל להתמודד עמה?
לפרטים נוספים והצעת מחיר:
אנסטסיה אופק 050-7387650
או צרו קשר: