כמה שוקל האושר
תמי מילר חולקת את ההבנה שלה, שהאושר אינו תלוי במשקל, אהבה או חשבון בנק. היא תשתף את המודל שלה לחיים מאושרים ביחד עם סדרה של כלים מעשיים שאנו יכולים להתחיל להשתמש בהם כבר היום כדי להעלות את האושר שלנו.
"כל חיי האמנתי שכאשר אאבד את ה-10 קילו המציקים האלה, סוף סוף אהיה מאושרת."
לכולנו יש את הגרסה שלנו ל "10 קילו" שאנו מאמינים שעומדים בדרכנו לאושר.
זה יכול להיות:
· כשאני אשיג את עבודת החלומות שלי
· כשסוף סוף אפרוש בנוחות
· כשאצליח לרוץ מרתון/טריאתלון/איירון מן
· כשאקנה את בית הנופש ההוא על קו המים
· כשאמצא אהבה
· כשיהיו לי ילדים/נכדים
נשמע מוכר?
אומרים לנו שהצלחה מובילה לאושר. אבל מחקרים רבים חושפים את הקשר ההפוך בין אושר להצלחה: אושר מוביל להצלחה! הבעיה היא שאנחנו מחכים לאירוע חיצוני גדול שיעשה אותנו סוף סוף מאושרים. ובינתיים, השנים חומקות, ואנחנו אף פעם לא מגיעים לשם.
פסיכולוגיה חיובית ומדע האושר
למה בכלל להשקיע בעובדים מאושרים ואיך נגדיר מה משמעות האושר הזה? מה זה עובד מאושר?
תמי מילר מציגה את המודל שפותח על ידי ד"ר טל בן שחר והאקדמיה ללימודי אושר העוסק ברווחה רוחנית, פיזית, אינטלקטואלית, בינאישית ורגשית, כמו גם את היישומים הייחודיים שלו בסביבת העבודה. המשתתפים בהרצאה יצאו עם יותר אמפתיה, יותר ביטחון, ועם סט כלים מעשיים לשיפור תרבות מקום העבודה ושביעות רצון העובדים.
ארגונים בהם יש יותר עובדים מאושרים נהנים מ:
• יותר פרודוקטיביות
• פחות ימי מחלה
• פחות עזיבה
• מוטיבציה רבה יותר
מנהיגים נוטים להאמין שאושר בעבודה נובע מעבודה שנעשתה היטב, שהעובדים מאושרים בזכות ההצלחות המקצועיות שלהם. כעת אנו יודעים שההפך הוא הנכון: עובדים מאושרים הם הגורם להצלחה וצמיחה רבה יותר בעבודה. בתקופות פוליטיות מאתגרות ומגיפה עולמית, דאגה לרווחת העובדים שלך היא ללא ספק הדבר האתי לעשות. אבל זו גם החלטה עסקית נבונה, כאשר המחקרים האחרונים חושפים קשר ברור בין עובדים מרוצים והצלחתו הכלכלית של הארגון.
מכירות ופסיכולוגיה חיובית
אנשי מכירות מעולים לא מוכרים – הם גורמים ללקוח לקנות! בהרצאה זו משלבת תמי מילר 30 שנות ניהול מכירות עם הכשרתה בפסיכולוגיה חיובית כדי להציג את מודל ההשפעה המאפשר ללקוחות לרכוש על בסיס הערך הנתפס על ידיהם.
בניגוד למה שלימדו אותנו, "כלי המקצוע" הקלאסיים לא עובדים יותר. גימיקים כמו: שיחת חולין, מצגות מהוקצעות, טכניקות סגירה, התגברות על התנגדויות, תסריטי שיחות, הנחות ומכירות אטרקטיביות
המשתתפים יקבלו כלים מעשיים שהוכחו בהעלאת מכירות כמו:
• הקשבה פעילה
• חקירה מעוררת הערכה ושאילת השאלות הנכונות
• מיינדפולנס וגישות לא שיפוטיות
• בנייה על חוזקות
• התמקדות ביתרונות ללקוח
מרצה ומאמנת מוסמכת בנושא האושר והפסיכולוגיה החיובית.
מייסדת ונשיאת מועדון הבוגרים והעסקים של האקדמיה ללימודי אושר של ד"ר טל בן שחר ובעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל – אביב
ניסיונה המקצועי כולל למעלה מ-30 שנה בפיתוח עסקי, שיווק, מיתוג ומכירות. כיום, היא בונה קהילה גלובלית של אנשי מקצוע שמטרתה להפוך את מדע האושר לנגיש ומעשי.
תמי מספקת כלי אושר מעשיים לארגונים ויחידים ברחבי העולם, תוך שימוש בשילוב הייחודי לה של מדע, סיפורים והומור.
מה אנשים אומרים :
את תמי הכרתי בפורום מנהלות משאבי אנוש, כאשר היא הרצאתה לנו על 'אושר' ובעיקר על 'איך העובדים שלנו יכולים להיות יותר מאושרים בארגון'. זה היה בתקופת הקורונה ועל כן נושא העלאת מחוברות הארגונית היה מאוד משמעותי עבורי.שמעתי המון הרצאות על אושר ולא חשבתי שאשמע משהו חדש, עם זאת, תמי הצליחה לאחד למודל אחד את כל מה שרציתי להעניק לעובדים. עשינו עם תמי פרויקט ארוך טווח ברבדי האושר השונים, וכן ערכנו סדנא לאיתור החוזקות האישיות של כל עובד ועובד. אכן צדקתי באבחנה שלי 😊 ותמי התגלתה כאשת מקצוע מנוסה, חכמה, עם ידע נרחב בתחומים רבים.
גם העובדים ה'ציניים' ביותר התחברו אליה ולמדו. מה שיפה מאוד בחיבור עם תמי, היא היכולת שלה לענות על צרכים רבים. יש לה גמישות מחשבתית יוצאת דופן, מתובלת בהומור נהדר. תמי היא השראה! שירה חרותי מנהלת משאבי אנוש סייבראינט. ישראל
" תמי מילר היא מורה בחסד המשלבת ביד אמן מחקר עם סיפור, מדע עם פואטיקה. תלמידיה נהנים מצמיחה תוך כדי הנאה צרופה"
ד"ר טל בן שחר
"במשך למעלה מ 40 שנות עבודתי בהם עשיתי BA,MA וסדנאות אינספור אני יכולה לומר בבירור שאת נמצאת
בין הטובות, המוכשרות ובעיקר האמיתיות והמסורות לנושא ולכולנו. הנאה צרופה" מאירה ב.
"מרתק! שילוב של אינטליגנציה, אינטליגנציה רגשית והומור" – מירי ז.
"היה מעורר ומלא נתינה" ליאת א.
"השינוי שעברתי בעקבות הסדנה נתן לי מוטיבציה בכל תחומי החיים. בעבודה, עם המשפחה ובהתנדבות
קהילתית. תודה" דייאן ק.
לקבלת פרטים נוספים,המלצות והצעת מחיר:
פנו אלינו 050-7387650
או צרו קשר: