טיפים למרצה
שלום רב,
אספתי לכם כמה טיפים, כמחווה להצלחה משותפת.
הקובץ הזה פונה לכל מי שמרגיש ש:
חסרים לו כלים בייצוג העצמי
היה ורוצה להיות מרצה פעיל ומבוקש
מי שרוצה להצליח
למי מוכן לפעול בכל הכוח כדי לקדם את עצמו.
שרוצה שינוי
לבעלי אנרגיות טובות ואנשים אופטימיים.
הקובץ נותן טיפים ראשוניים, איתם כבר למחרת ניתן להתחיל בצעדים הראשונים והמשמעותיים.
מעט מהטיפים
אותם אני חולקת בהרצאות שלי ובתהליכי ליווי אישיים למרצים.
כלים אילו פרקטיים להמשך הדרך, קיצורי דרך משמעותיים,
מניסיון רב שהשגתי בעבודה ממושכת בשטח,
רשימת משימות לביצוע ורעיונות למוצרים משלימים.
אני יותר מאשמח לקבל פידבק האם היה טיפ ,
אפילו אחד, שאהבת וישמש אותך בעתיד. או שחבל על הזמן שלך?
מוגש באהבה
אנסטסיה אופק
050-7387650
www.etsli.co.il
Value.lectures@gmail.com
טיפים
ניוזלטר הרצאות – כדאי לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו ולהזכיר להם שאנחנו כאן ע"י מתן ערך. במיוחד שיכול לתרום להם בתחום המומחיות שלנו.
אני הזמנתי הרצאה של מישהי ששלחה לי ניוזלטרים במשך שנתיים ואז כשיום אחד חיפשתי מרצה בתחום, זכרתי אותה.
דפי נחיתה ידע – דף נחיתה בנוי ומסודר עוזר לנו לאפשר לאנשים להירשם ולהשאיר פרטים בהם נוכל להשתמש בעתיד בצורה חוקית . כדי שהדף יהיה מספיק מושך להשאיר פרטים, כדאי ליצור תוכן רלוונטי ונותן ערך .
כנסים והרצאות – כנסים ואירועים, עוזרים לנו ליצור מיתוג מוביל . גם אם מדובר באירועים לא גדולים, עדיף מכלום. זה מאפשר להזמין מנהלים שמזמינים הרצאות, להגיע ולהתרשם מאיתנו, זה מאפשר לקדם הרצאות נוספות ולהיחשף לקהלים גדולים.
טלפונים למזמיני הרצאות – אנשים אוהבים שחושבים עליהם, זוכרים אותם. לא צריך להתבייש להרים לפון וללמוד על הצרכים והאתגרים של לקוחותינו בשיחה מלב אל לב.
שיחת טלפון יכולה לקדם גם פגישה, חשוב מאוד לחייך בזמן השיחה ולא לעשות אותה לבושים בפיג'מה.
פגישות – כשאנחנו פוגשים אדם פנים אל פנים, יש לנו אפשרות לגעת בעולמו ולהכיר אותו יותר , כמובן לתת לו מענה בהתאם לאחר מכן. חשוב לשאוף לקבוע פגישה.
האם אתם מרצים גם כלפי רשתות חברתיות – להיות פעיל בלינקדין, פייסבוק אינסטגרם, להעביר מסר ויזואלי, מצולם בוידאו או כתוב . יוצר מעורבות וגורם לאנשים ליצור אמון בנו. לעקוב אחרי הפעילות ולקבל התרשמות מאיתנו כמרצה.
לא לשלוח הצעות זהות לסוגי קהל שונים, כדאי לבדוק כמה שיותר פרטים על הקהל אליו אנחנו פונים ולהתאים את ההצעה בהתאם . אם נשלח סטאנץ, זה גם מה שירגיש הלקוח כלפינו. יחס ראישי לא יזיק
קביעת מחירים, הכרות עם השוק -אם המחיר שלכם זול משמעותית, אתם יכולים להיתפס כלא מקצועיים ואם יקר מידי, אז צריכה להיות הצדקה למחיר הגבוהה ובידול משמעותי. תכירו את השוק, תכירו את המחירים
חומר שיווקי כתוב -הצעות צריכות להיות מנוסחות היטב. צריך להיות סדר בדברים. רצוי לעצב את הקובץ הנשלח ולהוסיף לו מסר ויזואלי אותו אתם רוצים להעביר. אם יש לכם אתר- חשוב שיהיה נוח לגלישה, ואם לא, כדאי לצרף גם קובץ כתוב מותאם לקוח.
שלבי תדמית ומיתוג מותאמת לקהל – אם אני מרצה, איך אני נראה כלפי חוץ, מה המיצוב שלי, איזה תמונות או סרטונים מופיעים כשעושים עלי גוגל ? מה המסר הויזואלי המתאים?
פולואפים שמתי לב שאנשים לא עושים פולואפ. לא עושים, לא מוכרים!
קצת עליי
שמי אנסטסיה אופק ואני מרצה, מלווה, בונה הרצאות יחד עם מרצים, אומנים וטאלנטים. אני גם בעלים של "אצלי-חוויה עם ערך" ואנחנו מספקים פתרונות הדרכה ורווחה בארגונים. בקרו באתר שלנו www.etsli.co.il
הקמתי את "אצלי" ב-2015. במהלך הזמן גיליתי שהתפקיד שלי בעצם גדול יותר והיום אני מרצה בעצמי, מלווה בתהליכי מנטורינג מרצים ליציאה אל קדמת הבמה.
המומחיות שלי היא בנושאים האלה:
בוגרת תואר בכלכלה וניהול עם התמחות בפרסום ושיווק, קורסים ביזמות עסקית, שיווק בפייסבוק, שיווק בגוגל, עשרות שעות של הרצאות בתחום הקידום, הפרסום והשיווק, מיומנויות הפרזנטציה והבנה נרחבת בתחום ההרצאות כדרך חיים, קראתי ספרים רבים בכל נושא הקשור לתחום ההרצאות ואני מלווה ומייצגת מרצים בפועל ומגיעה למאות הרצאות במסגרת עבודתי. נסיון מהשטח, תכל'ס בעשייה יום יומית של פתיחת דלתות בארגונים וליווי המרצים לקראת הכנסים בבניית הפרזנטציה שלהם.
חלום שלי ליצור קהילת מרצים תומכת ומחבקת להצלחה משותפת. אני מגשימה אותו יום יום, בקרוב נקיים מפגש קהילה אליו יוזמנו מרצים שהתגבשו בקהילות השונות שלנו וניצור קהילה אחת מנצחת. לבינתיים מזמינה כל מי שעדיין קשה לו לבד, ליצור קשר ולהגיע למנטורינג אישי, הרצאה או סדנה שלי בתחום בנייה ושיווק ההרצאות.
050-7387650
אנסטסיה אופק אזרק www.etsli.co.il
Value.lectures@gmail.com